Innovatív értékesítési stratégiák és élelmiszerlánc menedzsment a piaci versenyképesség növelésére
Az élelmiszeripari marketing eszközeinek tudatos alkalmazása nélkülözhetetlen eleme az élelmiszeripari vállalkozások piaci sikerességének. A teljes termékpálya (ellátási lánc) szemlélet és gondolkodásmód széles látókört enged a vállalkozásoknak és lehetőséget nyújt az élelmiszer termékpályákon közvetlen kapcsolatban álló üzleti partnerek erőforrásainak és képességeinek közös hatékonyabb felhasználásához és a költségkímélőbb megoldások alkalmazásához. Tanfolyamunkkal a teljes termékpálya szemlélet alaposabb megismertetését kívánjuk elősegíteni és az élelmiszeripari marketing eszközök és módszerek alkalmazási lehetőségeire is rávilágítunk.
Tanfolyam tematikája:
- Az élelmiszerlánc menedzsment fogalma, élelmiszerlánc eredményes működését elősegítő stratégiák
- A marketing stratégia fontossága
- Költségkímélő marketing eszközök és módszerek
- Értékesítési forgalmazási stratégiák kiválasztásához alkalmazható értékelési módszertan a Gyengeségek, Erősségek, Lehetőségek, Veszélyek GYELV (SWOT) elemzés
- A teljes élelmiszerláncon át az élelmiszerlánc szereplők erőforrásainak, képességeinek, szakértelmének kombinálása közös felhasználási lehetőségei a versenyelőny növelésére példákon keresztül
- Gyakorlatok GYELV elemzésre
Időtartama: 1 nap
Időpontok:
- egyéni igény szerint külön árajánlat alapján